Monday 6 August 2012

Kalózos születésnap

Egy majdnem " sweet table" összeállítás. Ez a müfaj lassan a mániám lesz. Teljesen lenyügöz, ahogyan elkészítenek egy-egy desszert asztalt és ahogyan minden részlete egy csodás harmóniát tükröz. Egymáshoz illö kis torta, feldíszített muffinok, kekszek és "jobb helyeken " a szinben hozzáillö macaron korongok is megtalálhatók. ( Na ezt soha nem merném biztosra bevállani...) Jöhet még egy két kis váza pár szál virággal, üvegtálak színes cukorkákkal... 
Szóval itt az elsö kis lépés tölem, de remélem késöbb lesz alkalmam még több összeállítást elkészíteni!


A kekszek mézeskalácsok, a díszítés most cukormáz helyett fondantból van. Két komoly okból: elöször is azt hittem, így gyorsabban megy a munka,  aztán azt gondoltam, a fondant is szinte csak tömény cukor, de talán egy kicsit puhább a cukormáznál. Hát éppen sokkal gyorsabb nem lettem, de tudtam  kicsit elöre dolgozni. Az elkészült fondant díszeket légmentesen fóliába csomagoltam, és a kekszek elkészülte után lekvárral ragasztottam fel öket. Sajnos a tortát nem tudom vinni a szülinapra, de egy díszt készítettem, amit majd a kész tortára lehet feltenni. A dekoráció is saját gyátrmány, túl sok fantázia nem is kell az elkészítéséhez, de nagyon mutatósnak ítélem. Már csak néhány lufi, és indulhat a party!!

És kedvcsinálónak még egy-két sweet table a LEGPROFIBB-tól:
Amy Atlas csodás munkáinak egyike
Hát igen... Amy Atlasból soha nem elég...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...