Wednesday 12 February 2014

Szuperfinom és gyors kakaós csiga Gluténmentesen (is)

Gabriellától...

Frissítés No.1:  hát még egyszer köszi Gabinak, hogy megalkotta blogom legnépszerübb bejegyzését :-(  de hát ami jó az jó!!!

Frissítés No. 2:  tettem a Spar GM lisztkeverékbe  gesztenyelisztet, 20 %-ot, azaz 50 g-ot. Oda is lett az egész, alig lehetett feltekerni, úgy tört, és az íze sem volt már a régi. Sajnos a gesztenyeliszt nem a barátom, és a SPAR sem dob meg pár Euróval, hogy népszerüsítem a lisztjét.Lehet hogy nem elég népszerü a blogom? Vagy Gabinál kerestek....


Méltán járt körbe a közösségi portálon a recept. Frissen tényleg nagyon finom, ezt onnan is tudom, hogy megcsináltam a gluténmentes verzióját is. Ahogyan látni fogjátok, minden változatlan, csak a lisztet helyetteseítettem a kedvenc SPAR-os GM lisztemmel (Universal). Az eredeti verzióval együtt még egy órát sem kellett dolgozni vele. 
Gluténmentes


A recept innen.

Én 20 percig sütöttem nem légkeveréssel, és 180 fokon. kb. 2 cm széles szeleteket vágtam a felsodort tésztából. Addig sütöttem, míg az alja szép színt kapott, a teteje éppen hogy csak egy pici színt. Fontos hogy ne száradjon ki. Amikor kivettem a sütöböl, még megkentem egy kis tejjel. 
Ha biztosan frissen akarjuk tartani, kihülés után egyböl le kell fagyasztani.

Nem GM

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...