Friday 17 January 2014

Rajongásom legújabb tárgya

Végre letudtam a tortákat, és itt vagyok legújabb kedvenceimnél, a palacsintáknál. Amikor rábukkantam a neten, én egyszerüen nem tudtam betelni velük. Nagyon kedves, vidám kis ötletnek tartom, ami jó kis móka egy szülinapi partin.
A fészbukos "debutálás" után azonban rá kellett ébrednem, megint rossz irányba úsztam.. valahogy nem osztódott a lelkesedésem ( már nem elöször...) talán a szinek riasztanak el mindenkit? Pedig kár, mert ehhez a színpompás felhozatalhoz meglepöen kevés festék felhasználásával jutunk. Valószínüleg a zsíros tésztában nagyon jól oldódnak a színek..és egy otthoni palacsinatészta azért igazán adalékanyag -mentes is.
Na de azert lesz még folytatás, noha piackutatás nélkul ruháztam be egy nem túl drága LIDL-es palacsintasütöbe, bevállalva minden lehetséges kockázatot. De mennyivel egyszerübb lesz ( es szagtalanabb) a sima palacsintasütés is ezután!
 Itt látható a project igazi elemében: a kis palacsinta darabokat nem tányérra, hanem 6 lyukú kis muffin tepsire kell elrendezni, és a lyukakba pedig lehet tenni gyümölcsdarabokat, lekvárt, gyümölcspürét stb. Így nem lesz sok az édes rész sem, és becsempésszük mellé az egészségeset is. Hát nem zseniális??? Csak azért kérdezem, mert NEM én találtam ki!

A témakörök pedig 5-6 szín felhasználásával végtelenek.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...